dijous, 31 de desembre del 2009

taronja confitada

Tallem una taronja a rodantxes primetes, les posem en un pot cobert d'aigua amb tres cullerades de sucre.
Ho deixem a foc ben baixet fins que vegeu que gairebé s'ha begut tot el líquid (entre tres quarts d'hora i una hora).
Posem les rodantxes, sense gens de suc, en un plat i ho deixem un parell de dies perquè s'assequin una mica.
Després ja les podeu fer servir o conservar-les en un pot de vidre, ben tapades.


Amb la taronja confitada he fet les següents receptes:
-Coc de torró i taronja confitada
- carquinyolis de xocolata i taronja confitada
-Galetes de canyella

3 comentaris:

  1. Que fàcil, no m'ho hagues pensat mai jo sóc de les que vaig a la botiga a comprar la fruita confitada, tindré de provar-ho.

    ResponElimina
  2. La cuina de l'estany, facilíssim i serveix igualper a taronges comper a llimones, però per les llimones hi poso un parell de cullerades més de sucre!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Hola Dolça, guapa tu

    jo o faig quasi com tu, però poso les rodanxes en un pot de vidre totes planes ( ja miro que tinguin la mateixa mida el pot ) i amb el xarop que queda en el pot li afegeixo, un cop fred ,tap i a la nevera, dura molt jo encara ni tinc de l´any passat

    mil petone4ts Susanna

    ResponElimina